Managementul timpului – workshop de psihologie aplicată

Managementul-timpului-2019

Managementul timpului – workshop de psihologie aplicată

SCOPUL ACESTUI PROGRAM: de a gasi resurse eficiente pentru a te bucura de timp liber.

Ești mereu pe fugă și rezolvi lucrurile pe ultima sută de metri ? Simţi adesea cum copleşirea este în agenda ta zilnică?

Ai impresia că nu mai ai loc în viaţa ta?

Numeroase persoane se zbat să facă faţă unui program supraîncărcat şi seară de seară cad epuizate, fără a nutri însă sentimentul că au de ce se bucura, şi nu doar într-o zi sau doar o săptămână. Serviciul, treburile casnice, obligaţiile de tot felul nu mai lasă loc de regulă satisfacerii unor mici plăceri individuale, iar acestea sunt amânate întotdeauna pentru „atunci când o să fie mai mult timp”. Dar oare se va întâmpla vreodată ca timpul să ne prisosească? Fiecare zi, de numai 24 de ore în cazul oricui, este folosită îndeosebi pentru onorarea îndatoririlor, nu pentru interese personale cărora am dori cu adevărat să le acordăm atenţie.

CE OBŢII DACĂ VII LA ACEST ATELIER DE PSIHOLOGIE APLICATĂ:

  • Afli principii și tehnici de gestionare corectă şi eficientă a timpului;
  • Înveți cum să păstrezi sub control ceea ce contează pentru tine;
  • Identifici „ hoţii de timp” din viaţa ta;
  • Vei ști cum să decizi ce să faci și ce să nu faci;
  • Afli instrumente practice pentru a fi o persoană mai eficientă în fiecare zi;
  • Afli cum să obţii mai mult timp liber și să te bucuri mai mult de el.

CĂROR PERSOANE LI SE POTRIVEŞTE ACEST ATELIER DE PSIHOLOGIE APLICATĂ

  • Ești mereu pe fugă și rezolvi lucrurile pe ultima sută de metri;
  • Simți că timpul trece prea repede;
  • Te simți copleșit/ă de lucrurile neprevăzute care îşi fac loc zilnic în programul tău;
  • Vrei să scapi de mult prea multele sarcini pe care le ai zilnic;
  • Vrei să ai timp pentru a face şi lucrurile care te bucură, nu doar pe cele care trebuie.

CUM ÎŢI POATE SCHIMBA VIAŢA ACEST ATELIER DE PSIHOLOGIE APLICATĂ:

  • Vei găsi echilibrul între lucrurile pe care trebuie să le faci și cele pe cele care dorești să le faci;
  • Vei fi mai eficient atât pentru tine cât și pentru alții;
  • Vei învăța să gestionezi timpul la serviciu, acasă și în viața;
  • Reducerea stresului provocat de frecvenţă apariție a crizelor.

CERE OFERTĂ AICI!

Foto credit www.pexels.com