Cum să faci din stres un ajutor – un program interactiv de psihologie aplicată

Cum să faci din stres un ajutor

Cum să faci din stres un ajutor – un program interactiv de psihologie aplicată

Motto: Important este să nu te oprești niciodată din a-ți pune întrebări – Albert Einstein

Dintotdeauna tema stresului a preocupat oamenii pentru efectele sale asupra stării de bine şi a sănătăţii personale. Stresul în cantităţi moderate este chiar benefic, poate spori performanţa, însă dacă durata şi intensitatea lui sunt prea mari, lucrurile se schimbă şi se transformă în deserviciu.

Situaţia pe care o traversăm împreună de mai mult de un an de zile, ne ridică serioase provocări aproape zilnic şi uneori, pe nesimţite,  apar tot felul de reacţii ale corpului nostru care se străduieşte să facă faţa cât mai bine: insomnii, atacuri de panică, gânduri care ne fac să ne simţim copleşiţi. Uneori căutăm ajutor medicamentos, util pe termen scurt, însă pe termen lung este mai potrivit să învăţăm mecanismele emoţionale cu care să ne scoatem singuri din starea de impas.

Suntem învăţaţi să ne bazăm exclusiv pe resurse exterioare, când de fapt puterea noastră interioară este cea care face diferenţa, atunci când ştim cum să o folosim în beneficiul nostru.

Întotdeauna este mai simplu atunci când avem reperele care ne ajută să ocolim “elementele capcană”. Chiar dacă am ajuns într-un punct de blocaj există o serie de modalităţi pentru a ne regăsi energia și echilibrul atât în viața personală cât şi în cea profesională. Există o soluţie la îndemâna noastră pe care o putem accesa rapid!

Obiectivele programului:

  • Instalarea şi consecinţele stresului cronic
  • De la 1 la 100, cât de mare este presiunea asupra mea?
  • Cum reacţionăm zilnic la stres?
  • Primul ajutor mereu  este în puterea mea
  • Am dreptul să trăiesc liniştit

Beneficiile tale după ce participi:

  1. Vei înţelege cum identifici stresul în viaţa cotidiană;
  2. Înveţi cele 3 convingeri care îţi blochează calmul;
  3. Vei cunoaşte rapid factorii stresori şi metode de diminuare a lor;
  4. Primeşti un “plan de acţiune la purtător”;
  5. Vei şti cum să foloseşti rapid gândurile flexibile.

Număr de participanţi: grupe de maxim 12 persoane

Durată: 3 întâlniri săptămânale a câte 1 oră şi 30 de minute, între orele 19:00 – 20:30 (18 mai, 25 mai şi 1 iunie)

Preţ: 333 lei / persoană

ÎNSCRIE-TE ACUM!

Pop-up-2020-Ghid-Invinge-Anxietatea